Stichting Ctalents bezoekt MuteSounds: festival voor doven, slechthorenden én horenden

MuteSounds is een bijzonder festival waar doof en horend samenkomen. Op 28 oktober 2017 vindt dit plaats op de Pier in Scheveningen. Een unieke belevenis: dansen op een trilvloer, poëzie en comedy in gebarentaal en bubbelvoetbal op het strand! En natuurlijk zijn wij er ook: met onze Talentenposter!

MuteSounds is de plek om laagdrempelig kennis te maken met de Dovencultuur. Je kunt meedoen met heel diverse activiteiten en workshops. Leer flirten in gebarentaal, oefen je dansmoves op de trilvloer en speel een potje lasergamen op het dak van de Pier!

Talentenposter: ontdek je talent bij Ctalents

Bij de stand van Ctalents kun je jouw talenten ontdekken door een gesprek met een onbekende. Wat is jouw droombaan? Welk compliment krijg jij vaak van vrienden of familie? Waar ben jij het allerbeste in? Wat vind je leuk om te doen? Aan het einde van het gesprek schrijf je jouw talenten op onze Talentenposter. Op de Talentenposter verzamelen we alle talenten van de bezoekers van MuteSounds, een mooie manier om positief over jezelf en over een ander te denken.

Aftermovie MuteSounds festival 2016

Voor wie nog twijfelt… Check de aftermovie van Mutesounds 2016!

Wil jij ook op de hoogte blijven van toffe evenementen?

Ben jij doof of slechthorend en wil je gave festivals en workshops bezoeken? Word dan lid van onze community!

Verificatie