Welkom bij de We Are Ctalents community!

We Are Ctalents is dé community voor actieve mensen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je ervaringen van anderen en krijg je tips over studeren en werk zoeken. Ook schrijven we over onderwerpen zoals uitgaan, reizen en over gave evenementen waar we aanwezig zijn. Schrijf je in voor de Ctalents Community en krijg gratis toegang tot alle activiteiten en workshops.

Bekijk Video

Schrijf je in om op de hoogte te blijven en workshops te volgen

Laat in het inschrijfformulier weten wat je interesses zijn. Je krijgt op basis van je interesses aanvullende informatie (zoals de mogelijkheid je aan te melden voor workshops, lid te worden van ons redactieteam of je aan te melden als werkzoekende)
Ik ben:
Mijn interesse gaat uit naar:

Voordelen op een rijtje

Word jij actief lid? Als communitylid kun je o.a.:

- gratis met onze workshops meedoen.

- Blogs lezen over werk, het vinden van een stageplek, of studeren in het buitenland.

- In contact komen met leuke mensen.

- Je eigen ervaringen delen als blogger.

- Meegaan naar evenementen.

Wat anderen zeggen

"Ctalents heeft mij ook het zelfvertrouwen gegeven dat ik een talent bent en mijn ambitie kan waarmaken."

"Wat ik bij Ctalents heb geleerd is om met een goed zelfbeeld en veel zelfvertrouwen mijn werk te doen."

"De workshop heb ik als zeer interessant en leerzaam ervaren en ik voelde me er lekker op mijn gemak."

"Duidelijke en enerverende dag met concrete terugkoppelingen, een fijne groep en ruimte voor interactie."