Workshop “Present Yourself”

Ontdek en leer hoe jij jouw talenten kan presenteren tijdens deze enerverende en interactieve workshop. Je krijgt tips en feedback op jouw persoonlijke situatie waardoor je erachter komt wat bij je past. Dit draagt bij aan je volgende stap naar studie, stage of werk. Laat je inspireren door andere talenten die hun ambities aan het waarmaken zijn en vraag ze het hemd van het lijf tijdens de borrel. De workshop vertegenwoordigt een waarde van €350 en is gratis toegankelijk voor leden van deze community.

WAT ZIJN JOUW TALENTEN?

Voorafgaand aan de workshop zullen we je vragen om je eigen aanbeveling te schrijven. Je geeft in een half a4tje antwoord op de volgende vragen; Wie ben jij? Waar ben jij goed in? Kun je voorbeelden noemen waaruit blijkt dat je talenten hebt?

WORKSHOP DATA EN LOCATIES
De volgende workshop vindt plaats in Utrecht op 5 oktober. De workshop zal plaatsvinden van 13.00 uur tot 17.00 uur met aansluitend een netwerkborrel waar je in gesprek kunt gaan met de coaches en elkaar.

5 oktober: Oudegracht 233, 3511 NK Utrecht

PROGRAMMA WORKSHOP 'PRESENT YOURSELF'
12.45-13:00 Inloop / ontvangst
Ontvangst met een drankje. Maak kennis met elkaar.

13.00 Start workshop

Introductie
Uitleg van middag door onze coaches en voorstelrondje deelnemers naar elkaar. Je wordt gematcht met een buddy om mee samen te werken.

Present Yourself
Tijdens dit onderdeel ga je elkaar interviewen op basis van 5 kernvragen. Je gaat nu je buddy presenteren aan de groep aan de hand van het interview wat je gehouden hebt. Je krijgt een energieboost en zelfvertrouwen omdat de ander over je verteld en je ervaart hoe de ander jouw verhaal heeft begrepen. Rondje, wat vond je hiervan? Wat erover je werd gezet? Klopt dat? Herken je jezelf hierin? Hoe ging het presenteren je af? Wat neem je hieruit mee voor de volgende ronde?

Pauze

BodyLanguage
In dit onderdeel zal onze coach Fons je bewust maken van je houding. Hij leert je hoe je jouw boodschap kunt laten overeenkomen met je houding zodat je sterker overkomt. Je krijgt tips over het verbeteren van je eigen bodylanguage zodat jezelf beter kunt presenteren. Lees hier meer over Fons.

Present Yourself 2
Ditmaal presenteer jezelf aan de groep op basis van wat je geleerd hebt van elkaars presentaties en gebruikmakend van de tips van de coach. Je krijgt gelijk feedback op je presentatie. Nu ben jij klaar om je eigen talenten goed te presenteren en bovendien sterk voor de dag te komen. Je past de tips toe op jezelf en je kunt met meer zelfvertrouwen je ideale studie, stage, bijbaan of droombaan gaan bemachtigen.

Netwerkborrel
Praat na met elkaar over wat je geleerd hebt. Praat een op een met de onze coaches. Je wordt geïnspireerd door de coaches/graduates. Krijg ideeën over wat jij graag wilt gaan doen?

INSCHRIJVEN

Schrijf je in door je aan te melden en te kiezen welke workshop datum je voorkeur heeft. Na inschrijving ontvangt je een email van Stichting Ctalents om je email adres te confirmeren. Nadat je dat hebt gedaan ben je ingeschreven en zul je uiterlijk 2 weken voor je gekozen workshop datum aanvullende informatie ontvangen. Meld je aan via ons inschrijfformulier!

Benieuwd naar de indruk van een deelnemer? Lees hier de blog van Noor (22) die meedeed met de workshop.

Enkele reacties van deelnemers:

"Een fijne sfeer" - Meike

"Ik vond de workshop leerzaam" - Bram

"Ik vond het een leuke workshop, die goed georganiseerd was" - Jaap

"De workshop heb ik als zeer interessant en leerzaam ervaren en ik voelde me er lekker op mijn gemak" - Simon

"Duidelijke en enerverende dag met concrete terugkoppelingen, een fijne groep en ruimte voor interactie" - Birgit