18 december 2018

Win een SpeakSee wildcard en maak onderdeel uit van het SpeakSee-testteam!

WAT IS SPEAKSEE?

In 2019 wordt SpeakSee gelanceerd! SpeakSee is een applicatie die gesproken tekst omzet naar tekst op het beeldscherm van je smartphone. Bij de app horen een aantal microfoons die mensen kunnen opspelden. Deze vangen de audio op en sturen die naar de smartphone van de dove of slechthorende gebruiker. De smartphone zet het geluid binnen een seconde om naar tekst. Niet alle deelnemers aan het gesprek hoeven dus de app te installeren. Het SpeakSee-team heeft ook een functionaliteit ontwikkeld waarbij mensen het geluid van de opgespelde microfoon meteen op hun gehoorapparaat of cochleair implantaat kunnen streamen. Het algoritme van SpeakSee kan het achtergrondgeluid wegfilteren, zodat alleen de spraak wordt doorgegeven. De SpeakSee kan zo een handig hulpmiddel zijn bij vergaderingen en lezingen.

Bekijk hieronder hoe SpeakSee werkt:

Lees hier ons interview met Jari Hazelebach.

WIL JIJ SPEAKSEE ZELF UITPROBEREN?

Wil jij zelf ervaren hoe SpeakSee in de praktijk werkt? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Wij geven namelijk een SpeakSee wildcard weg! Jij krijgt met de wildcard als een van de eerste de kans om SpeakSee te mogen testen in jouw werkomgeving. In ruil hiervoor maak jij een blog of vlog waarin jij jouw ervaringen met SpeakSee deelt. Jouw feedback en ervaring is zeer waardevol. Samen met jou kan het SpeakSee-team de wereld een meer inclusieve plek maken voor alle doven en slechthorenden. De winnaar van de wildcard wordt uitgenodigd voor een introductiebijeenkomst op 25 januari 2019.

Laat deze kans niet aan je voorbij gaan en doe mee! Deelnemen is simpel, het enige wat je hoeft te doen is ons laten weten waarom jij degene bent die deze wildcard wilt winnen en je gegevens invullen. Het aanmeldformulier vind je hieronder.

Heb je vragen over de SpeakSee wildcard? Neem contact met ons op door te mailen naar Claire@stichting-ctalents.nl.

DOE MEE!

Doe mee!

Geef aan wat van toepassing is:

Ja, ik ga akkoord met de actievoorwaarden.

ACTIEVOORWAARDEN

* Je kunt 1 keer deelnemen aan de actie.

* Looptijd: je kunt deelnemen tot en met 16-01-2019.

* Wij nemen op vrijdag 18-01-2019 contact op met de winnaar van de SpeakSee wildcard

* De winnaar van de wildcard wordt uitgenodigd voor de introductiebijeenkomst op vrijdag 25 januari.

*Door deel te nemen aan deze actie wordt je automatisch lid van de We Are Ctalents community. We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een zintuiglijke uitdaging!

*Voor vragen over deze actie kun je contact opnemen met ons.

WAT DOET WE ARE CTALENTS?

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een zintuiglijke uitdagingen en samen maken we onze ambities waar! Wij zijn ervan overtuigd dat talenten groter zijn dan een beperking. Onze missie; samen de werkloosheid onder blinden, slechtzienden, doven en slechthorenden verlagen naar 20%. Dit doen we door ervaringen uit te wisselen in onze blogs, inspirerende workshops te organiseren en aanwezig te zijn op gave events. Door jouw deelname aan deze winactie wordt jij automatisch lid van de community!