Feel the Sound met Stichting Ctalents

Waarschijnlijk heb je 15 oktober allang in je agenda genoteerd. Dan vindt namelijk het MuteSounds festival plaats. Hier vind je meer informatie over dit festival. Bij dit event kan Stichting Ctalents natuurlijk niet ontbreken.

What's in the game?

mutesounds-2016Ctalents gaat een leuke workshop organiseren. Weet jij al wat jouw talenten zijn? Het zou fantastisch zijn als jij jouw talenten zo op kunt noemen, maar voor velen is dit lastig. Samen met Ctalents en je medebezoekers, kun jij erachter komen wat jouw talenten zijn. Hoe? Door een op een in gesprek te gaan. Dove, slechthorende en horende bezoekers gaan elkaar hierbij helpen. Samen met hen ga je vragen beantwoorden als: 'Welke complimenten krijg jij vaak van je vrienden of familie?', 'Wat is jouw droombaan?' of 'Waar ben jij echt het allerbeste in?'.

Yes! Jij komt op onze Talentenposter

Als je gesprek is afgerond, komen jouw talenten op onze Talentenposter. Hierop worden alle talenten verzameld van de aanwezigen van het MuteSounds festival en die natuurlijk hebben deelgenomen aan onze workshop. Wij zoeken uiteindelijk een leuk plekje voor deze poster.

Who's in?

Nu horen wij je denken: ja, maar wat dan als ik doof ben? Geen paniek! Stichting Ctalents zorgt voor tolken. Wij zien jullie graag in ons 'Talentengebouw' op 15 oktober in Den Haag op het MuteSounds festival!