MuteSounds

Translate the Sound

Als je doof of slechthorend bent, kan het lastig zijn om te genieten van festivals. Al helemaal als de zomer weer aanbreekt en je doodgegooid wordt met de leukste evenementen! Gelukkig heeft MuteSounds iets gevonden om een festival te organiseren dat ook voor doven en slechthorenden goed toegankelijk is.

Enjoy the Feeling

MuteSounds is speciaal voor voor doven en slechthorenden, maar ook mensen met een goed gehoor zijn van harte welkom. Er wordt tijdens dit festival gebruikgemaakt van verschillende manieren om de emotie over te dragen. Dit wordt gedaan door bijvoorbeeld een trilvloer, dansers en gebarentolken. Jong en oud worden geamuseerd. Een event dat al negen jaar een succes is en alsmaar groeit!

15 oktober, noteer MuteSounds in je agenda

Op 15 oktober wordt voor de negende keer het MuteSounds festival georganiseerd. MuteSounds begint om 13:00 uur en zal tot ongeveer 03:00 duren. Trek die dansschoenen maar vast uit de kast! Om het nog leuker te maken; de entree van dit festival is gratis :). Wil je eerst even een voorproefje? Geen probleem. Kijk hier en check de aftermovie van MuteSounds 2015. Wil je liever alvast het programma bestuderen? Dat kan hier. Laat je verassen en inspireren door muziek, dans, theater en nog veel meer. Maar... geniet vooral van dit festival waar doven, slechthorenden en horende samen worden gebracht. Stichting Ctalents zal ook aanwezig zijn bij dit event. Waarmee? Houd onze blogberichten goed in de gaten. Over een paar weken zullen we je meer vertellen.