Ontmoet Stichting Ctalents op SWDA tijdens Werelddovendag 2017

De ambassadeurs van Ctalents staan zaterdag a.s. klaar in Amsterdam om je tips te geven over hoe je je met een auditieve uitdaging het beste kunt voorbereiden om je professionele dromen waar te maken. Tijdens Werelddovendag kun jij alles te weten komen over de workshops van Stichting Ctalents waarmee jij je eigen talent kunt ontdekken en vertellen onze ambassadeurs hun eigen ervaring over hoe zij hun droombaan hebben gevonden.

Werelddovendag en Stichting Ctalents

Werelddovendag (WDD) bestaat al sinds 1958  en is opgezet door de World Federation of the Deaf (WFD) onder de naam International Day of the Deaf. Wereldwijd wordt de dag gevierd door nationale organisaties van doven. In Nederland is de Werelddovendag altijd op de vierde zaterdag van september en het evenement is inmiddels uitgegroeid tot een week lang festival. Stichting Ctalents en Werelddovendag delen een aantal doelstellingen zoals het opkomen voor de rechten en belangen van doven en  voorlichting geven aan doven en horenden. Dit doet Stichting Ctalents o.a. via workshops waar je advies krijgt over kiezen van de juiste studie, het vinden van leuk werk en je natuurlijk ook de mogelijkheid krijgt om elkaar te ontmoeten. Daarnaast wordt je via onze online community geïnspireerd door ervaringsverhalen van anderen.

Schrijf je in voor de workshops van Stichting Ctalents tijdens Werelddovendag 2017.

Op onze stand krijg je alle informatie die voor jouw persoonlijke situatie van belang is. Mocht je niet aanwezig zijn in Amsterdam kun je hieronder ook inschrijven voor onze onze nieuwsbrief. zodat je op de hoogte blijft van alle aankomende workshops van Stichting Ctalents. We kunnen  je ook helpen als je al op zoek wil naar een baan.
Meld je aan via dit aanmeldformulier:

Verificatie

Bezoek de stand van Stichting Ctalents en doe meet met het programma tijdens Werelddovendag 2017.

Op 1 september 2017 presenteerde Stichting Ctalents op de SWDA.