1 oktober 2018

Agenda voor blinden en slechtzienden – Oktober

Ben jij slechtziend of blind en wil je graag naar events & activiteiten maar heb je geen idee wat er allemaal te doen is? Geen paniek, We Are Ctalents zoekt de tofste, meest interessante events voor jou uit en zet het voor je op een rijtje in deze agenda! Mis jij een event, geef de redactie een seintje door te mailen naar redactie@stichting-ctalents.nl

18 oktober

Circustheater Ockham´s Razor met audiodescriptie

Lijkt het je leuk om een circusvoorstelling met audiodescriptie te ervaren? Kom dan naar circustheater Ockham's Razor tijdens het Festival Circolo in Tilburg.

Locatie: Festival Circolo, Willem II straat 49, 5038 BD Tilburg
Tijd: 19:00-23:00
Kosten: Normale toegangsprijs (volwassenen: € 25,- / kinderen € 20,-)
Festivalbezoekers met een visuele beperking kunnen zich aanmelden via welkom@festivalcircolo.nl. Erworden dan speciale plaatsen en een koptelefoon gereserveerd.

19 oktober

Palthehuis

Rondleiding in het Palthe Huis

Tastbare Historie is een serie van vier bijeenkomsten waarin de deelnemers de geschiedenis van Oldenzaal gaan voelen én beleven. Museumdocenten van het museum nemen ze achtereenvolgens mee in de Bronstijd, Middeleeuwen, Tachtigjarige Oorlog en de achttiende eeuw. De vrijwilligers vertellen het verhaal van die periode en voorwerpen uit de collectie brengen de deelnemers letterlijk in contact met de geschiedenis.

Locatie: Palthe Huis, Marktstraat 13, 7571 ED Oldenzaal
Tijd: 15:00-16:30

24 oktober

Foto entree Barthimeus

PEP-dag (Persoonlijke Effectieve Presentatie)

Wil je de sterke kanten van jouw persoonlijkheid benadrukken? Schrijf je dan in voor een PEP-dag. PEP staat voor Persoonlijke Effectieve Presentatie. Samen met anderen die slechtziend of blind zijn krijg je tips om je sterker te presenteren. De training bevat ook een persoonlijk kleur- en stijladvies.

Locatie: Deventer
Tijd: Tijdstip volgt na aanmelding
Kosten: Eigen bijdrage van € 40,- (dit is incl. thee, koffie en een lunch).
Aanmelden: Mail naar ngunal@bartimeus.nl of bel naar 088 - 88 99 888 (Bartiméus Infolijn).