29 mei 2018

Sign Language Coffee Workshop

Leer prachtige espresso’s en cappuccino’s te maken!

Altijd al een passie gehad voor koffie en thee? En wat meer willen weten over de wereld hier achter? We Are Ctalents heeft nu de ultieme Coffee Workshop ontwikkeld voor doven en slechthorenden.In een ochtend of een middag nemen wij je mee in de wereld van de koffie en thee en leer je prachtige koffies zetten: Caffe Latte, Cappuccino of een Koffie Verkeerd, alles komt aan bod!

Voor wie is de Sign Language Coffee Workshop?

De Sign Language Coffee Workshop is gratis toegankelijk voor doven en slechthorenden. Belangrijk is wel om je hier van tevoren voor in te schrijven. Als je je hebt ingeschreven wordt je ook lid van de community van We Are Ctalents. Je volgt de workshop met meerdere deelnemers en de groep bestaat uit maximaal 12 mensen, zodat er voldoende aandacht voor je is en er op individuele vragen kan worden in gegaan.

Leer theorie

Tijdens de Coffee Workshop krijg je een korte uitleg over de manier waarop de verschillende koffies worden gezet.

Koffie zetten

Ga zelf aan de slag door de verschillende soorten koffies zelf te gaan zetten. Van een expert leer je de techniek om de mooiste espresso’s en cappuccino’s te maken.

Perfect melkschuimen

Je leert hoe je mooie, volle melkschuim kunt maken zodat je de perfecte cappuccino kunt zetten.

Data & Programma Sign Language Coffee Workshop

• Datum: 16 mei 2019
  • Tijd: 10:00 - 12:00

Adres: Amerlandseweg 7, 3621 ZA Breukelen

Google map kent de locatie, Tom Tom nog niet. Maar het ligt aan het
    station van Breukelen. Je stapt uit met de trein, onder het tunneltje
    door en dan zie je een heel nieuw pand liggen.

Meld je hieronder aan voor de Sign Language Coffee Workshop

Je kunt je meedoen met de Sign Language Coffee Workshop door je aan te melden via onderstaande link. Je wordt dan ook lid van de We Are Ctalents community.

Klik hier om je aan te melden voor deze workshop

Aan de slag als Barista?

Dat kan ook! Voor verschillende locaties en voor evenementen zijn we momenteel op zoek naar barista's! Een vakman of -vrouw die zich toelegt op de kunst van het koffie maken. Jij ontvangt medewerkers met een glimlach en zet overheerlijke koffie voor ze. De medewerkers bestellen bij jou in gebarentaal.

Klik hier om je aan te melden als barista