29 mei 2018

Sign Language Coffee Workshop

Leer in 3 uur tijd prachtige espresso’s en cappuccino’s te maken!

Voor wie is de Sign Language Coffee Workshop?

De Sign Language Coffee Workshop is gratis toegankelijk voor doven en slechthorenden. Belangrijk is wel om je hier van tevoren voor in te schrijven. Als je je hebt ingeschreven wordt je ook lid van de community van We Are Ctalents. Je volgt de workshop met meerdere deelnemers en de groep bestaat uit maximaal 12 mensen, zodat er voldoende aandacht voor je is en er op individuele vragen kan worden in gegaan.

Over de Sign Language Coffee Workshop

Altijd al een passie gehad voor koffie en thee? En wat meer willen weten over de wereld hier achter? We Are Ctalents heeft nu de ultieme Coffee Workshop ontwikkeld voor doven en slechthorenden.In een ochtend of een middag nemen wij je mee in de wereld van de koffie en thee en leer je prachtige koffies zetten: Caffe Latte, Cappuccino of een Koffie Verkeerd, alles komt aan bod!

Leer theorie

Tijdens de Coffee Workshop krijg je een korte uitleg over de manier waarop de verschillende koffies worden gezet.

Koffie zetten

Ga zelf aan de slag door de verschillende soorten koffies zelf te gaan zetten. Van een expert leer je de techniek om de mooiste espresso’s en cappuccino’s te maken.

Perfect melkshuimen

Je leert hoe je mooie, volle melkschuim kunt maken zodat je de perfecte cappuccino kunt zetten.

Data & Programma Sign Language Coffee Workshop

Datum: maandagmiddag 3 september 2018

Tijd: 13:30 - 16:30 uur

Adres: Amsteldijk 52 1074 HX Amsterdam

Meld je hieronder aan voor de Sign Language Coffee Workshop

Je kunt je meedoen met de Sign Language Coffee Workshop door je aan te melden via onderstaande link. Je wordt dan ook lid van de We Are Ctalents community.

Klik hier om je aan te melden voor deze workshop