Oproep: stel jezelf voor aan de We are Ctalents community!

We are Ctalents is dé community voor iedereen met een zintuiglijke uitdaging. Samen inspireren we elkaar om onze dromen waar te maken. Ieder van ons heeft zijn/haar eigen ervaringen om te delen en waarmee je anderen kunt inspireren. Wij zijn heel benieuwd naar jouw verhaal en willen jou vragen om deel te nemen aan de blogreeks ‘Ontmoet de community’.

Wat houdt dit in? Het is eigenlijk best wel simpel, wij willen de leden van onze community aan elkaar voorstellen door middel van een blog. Hiervoor willen we jou vragen om vijf vragen te beantwoorden. Naar aanleiding van jouw antwoorden maken wij een blog die te lezen is op onze website.

Lijkt het je leuk om jezelf voor te stellen aan andere community leden? Jouw ervaringen en tips te delen? Anderen te inspireren? En samen te laten zien dat onze talenten groter zijn dan onze beperking? Doe dan mee met de blogreeks en vul hier de vragenlijst in. Zodra we je antwoorden hebben ontvangen sturen we je een bevestigingsmail en zal je blog binnen 2 weken worden geplaatst op onze website.

Om je wat inspiratie te geven en het jou wat gemakkelijker te maken hebben we een voorbeeld voor je gemaakt. Lees hier het voorbeeld geschreven door Noor.

Heb je vragen? Mail dan naar redactie@stichting-ctalents.nl

collega van portretfoto's van community leden

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Meld je aan als werkzoekende en find your talent! Je ontvangt dan automatisch ook de nieuwsbrief van We Are Ctalents.