Gezocht en gevraagd, oude nog bruikbare taststokken met een verhaal

Logo Module Aangepast sporten ZeelandVoor de Module Aangepast sporten Zeeland waarbij we jongeren onder andere kennis laten maken met een visuele beperking ben ik op zoek naar oude, nog bruikbare, of repareerbare teststokken met een verhaal. We laten de jongeren een ervaringstocht lopen. Nu gebruiken we daar hockeysticks voor. Om het persoonlijker te maken ben ik benieuwd naar de verhalen van de gebruiker. Wie heeft die stok in handen gehad, Wat is je beperking? Aangeboren of op latere leeftijd blind of slechtziend geworden? Wat is je zicht? Waar ben je geweest met die teststok? Leuke dingen meegemaakt? Of juist heel bizarre ervaringen? Ik wil de stok voorzien van een kaartje met een persoonlijke verhaal. Dit zal ook anoniem gehouden worden.

Dus heb je nog een taststok liggen/staan en wil je je verhaal delen en beschikbaar stellen aan de module dan zijn we je uiteraard zeer dankbaar. Heb je vragen over verzenden of je verhaal neem gerust contact op. Namens de Module Aangepast sporten Carlo Colpaert 06 5493 2727 mail: carlo.colpaert@icloud.com

Ben jij benieuwd welke mogelijkheden er allemaal zijn om te sporten met een visuele of auditieve uitdaging? Lees dan eens onze blogs in onze rubriek 'Sport in de spotlight' en ontdek welke sporten onze communityleden beoefenen.

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Meld je aan als werkzoekende en find your talent! Je ontvangt dan automatisch ook de nieuwsbrief van We Are Ctalents.