Geslaagde eindejaarsborrel We are Ctalents!

Maandag 19 november organiseerden wij een erg gezellige borrel voor al onze bloggers, ambassadeurs én alle communityleden  Een goed moment voor ons én onze communityleden om elkaar beter te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Het was een gezellige borrel en wij kijken al uit naar de volgende!

Mensen in ruimte aan tafels
Pieter stelt zichzelf voor aan de groep
Tafel met mensen eraan
pratende mensen aan tafel
Vrouw maakt toastjes en pratende mensen op achtergrond
Twee pratende mensen

Wil jij ook aanwezig zijn op de volgende We are Ctalents-borrel en andere mensen ontmoeten met een zintuiglijke uitdaging? Meld je aan bij We are Ctalents en ontvang de maandelijkse nieuwsbrief, waarin we de volgende borrel aankondigen!

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Meld je aan als werkzoekende en find your talent! Je ontvangt dan automatisch ook de nieuwsbrief van We Are Ctalents.