25 maart 2019

Agenda voor blinden en slechtzienden – Juni

Ben jij slechtziend of blind en wil je graag naar events & activiteiten maar heb je geen idee wat er allemaal te doen is? Geen paniek, We Are Ctalents zoekt de tofste, meest interessante events voor jou uit en zet het voor je op een rijtje in deze agenda! Mis jij een event, geef de redactie een seintje door te mailen naar redactie@stichting-ctalents.nl

31 mei – 10 juni

Fringe Festival Delft

Voor de 9e keer wordt in Delft het Fringe Festival gehouden. 11 dagen lang kun je op verschillende locaties in de stad voorstellingen bijwonen van podiumkunstenaars, muzikanten, dansers, enzovoort. Diverse voorstellingen zijn ook toegankelijk voor blinden en slechtzienden.

Locatie: Delft, diverse locaties

Toegang: 3 festivalmunten zonder festivalbandje OF 2 festivalmunten mét festivalbandje
                (1 Delft Fringe Festivalmunt kost € 2,50 en 1 festivalbandje kost ook € 2,50)

12 juni

Met Komt het Zien! naar The Lion King – met audiodescriptie!

Al die mooie, spannende en vrolijke momenten uit The Lion King. Beleef ze samen met je gezin, familie, vrienden, ouders of kinderen. Met de beroemde muziek van Elton John en Tim Rice, bekende karakters als Simba, Nala, Timon en Pumbaa en het tijdloze verhaal over hoop, liefde en moed.

Speciaal voor blinden en slechtzienden heeft de Stichting Komt het Zien! gezorgd voor een voorstelling met audiodescriptie!

De Koning der Musicals mocht in Nederland al méér dan anderhalf miljoen bezoekers ontvangen en werd bekroond met de Publieksprijs voor Beste Musical. Wereldwijd trok de musical meer dan 90 miljoen bezoekers en won het 70 internationale awards.

Locatie: Circustheater Scheveningen, Circusplein 50, 2586 CZ Den Haag

Tijd: 15:30 - 18:30 uur, met om 14:15 uur een speciale inleiding

Toegang: Gasten van Komt het Zien! krijgen bij deze voorstelling 30% korting op alle rangen:

premium van € 87,10 voor € 63,43

1e rang van € 74,10 voor € 54,33

2e rang van € 64,10 voor € 47,33

3e rang van € 54,10 voor € 40,33

4e rang van € 38,10 voor € 29,13

Reserveren kan op de speciale reserveringspagina voor Komt het Zien! Boek je liever telefonisch? Bel Eventim op 0900-100 10 30 (45cpm) en reserveer o.v.v. Komt het Zien! 12 juni

N.B. Voor de audiodescriptie maakt het niet uit waar in de zaal je zit, de blindentolk is via de koptelefoon overal te horen.

Tip: reserveer snel, want het aantal koptelefoons is beperkt!

23 juni

Multisportdag in Amsterdam

In Amsterdam vindt op zondag 23 juni 2019 de eerste Multisportdag speciaal voor mensen met een visuele beperking plaats. Mensen met een visuele beperking komen in contact met verschillende sporten. Daarnaast wordt er bewustwording gecreëerd bij sportverenigingen over wat sporten met een visuele beperking inhoudt. Het belooft een dag vol sport en plezier te worden voor kinderen en volwassenen.

Tijdens de Multisportdag kun je meerdere sporten uitproberen.

Locatie: Sportcomplex Only Friends, Beemsterstraat 652, 1027 ED Amsterdam

Bereikbaarheid: Er rijden pendelbussen vanaf Amsterdam Noord

Tijd: 10:00 – 16:00 uur

Deelname is gratis.

Wil je meedoen? Meld je aan via dit inschrijfformulier of bel naar (030) 307 78 90.