Wekelijks wandelen in Almere

Oogvereniging Wandelclub Almere bestaat uit een enthousiast clubje wandelaars dat met goed wandelweer elke dinsdag gaat wandelen.

Vind je het leuk om in een clubje te wandelen? Dat kan! Nieuwe deelnemers aan de wandelclub zijn altijd welkom! Wil je liever zo af en toe eens meewandelen? Dat kan ook: elke eerste dinsdag van de maand kun je komen proefwandelen. Wij, wandelaars, heten je van harte welkom! Er zijn ook deelnemers van buiten Almere. Sommige deelnemers nemen speciaal een dagje vrij. De deelname is gratis. O ja, de wandelclub is nog op zoek naar een leuke naam.

Wilt je meer weten of je aanmelden? Dat kan bij Lydia Davids, telefoon 036-53 46 569.

Startpunt voor onze wandelingen is Het Huis van Waterwijk, Slufterplantsoen 10, Almere. We verzamelen tussen 13.30 uur en 14.00 uur. Steevast vertrekken we om 14.00 uur voor een korte of wat langere wandeling. We zijn terug tussen 15.00 uur en 15.30 uur.

Deelname is gratis en ook mensen die geen lid zijn van de Oogvereniging zijn van harte welkom!

De nieuwste blogs lezen?

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks onze nieuwste blogs. Meld je hier gratis aan!

Meld je aan

Inschrijven bij We Are Ctalents

Vul hieronder jouw gegevens in om gratis en vrijblijvend toegang aan te vragen tot onze trainingen en onze discussiegroep. Wij nemen daarna contact met jou op.