Talent in de spotlight: ontmoet Joyce

Joyce wordt langzaam doof en blind door het Ushersyndroom maar dit staat haar ambities niet in de weg. Na jaren in het bedrijfsleven te hebben gewerkt heeft ze haar droom van een eigen onderneming gerealiseerd. Als spreker inspireert ze mensen o.a. om meer van zichzelf te laten zien juist in een zakelijke omgeving en medici hoe ze hun cliënten béter kunnen maken, niet alleen medisch maar ook als mens.

Daarnaast is Joyce ambassadeur voor Stichting Ushersyndroom en communicatieadviseur bij Stichting Ctalents. ‘In een horende en ziende maatschappij participeren terwijl ik op beide vlakken een beperking heb heeft mijn vechtersmentaliteit wel versterkt. Ik wil ook iets goeds kunnen doen met het feit dat ik Ushersyndroom heb. In mijn werk als spreker merk ik dat ik door het delen van mijn visie en persoonlijke verhaal zo veel mensen inspireer en weer in beweging kan krijgen, dat geeft wel echt een kick.’