Oprichtster We Are Ctalents woensdagavond 29 mei op tv te gast bij ‘M’

Sandra Ballij is een social entrepreneur. Ze heeft met haar bedrijven een groot aantal zintuiglijk beperkte werkzoekenden aan een baan geholpen. Onlangs werd ze door een nieuw televisieprogramma genomineerd als kandidaat voor de functie 'Minister van Gehandicaptenzaken'. Aanstaande woensdag 29 mei is ze te gast bij het actualiteitenprogramma 'M'.

Sandra Ballij is de mede-oprichter van Ctalents B.V., een wervings- en detacheringsbureau dat zich ervoor inzet om zo veel mogelijk mensen met een zintuiglijke beperking – lees: uitdaging –  aan een volwaardige baan te helpen. Met succes, want via eveneens door haar opgerichte bedrijven zijn al heel wat mensen met een zintuiglijke uitdaging aan een baan geholpen.

Te gast in 'M'

Vanwege haar tomeloze inzet voor mensen met een beperking werd Sandra onlangs genomineerd als kandidaat voor de functie van 'Minister van Gehandicaptenzaken'. Sindsdien wil iedereen natuurlijk van alles over haar weten. Ook actualiteitenprogramma’s hebben Sandra opgemerkt: aanstaande woensdag 29 mei om 19:00 uur is ze te gast is bij Margriet van der Linden in het KRO-NCRV-praatprogramma ‘M’.

Sandra zal dan ongetwijfeld vertellen hoe het allemaal zo gekomen is. Als kandidaatminister zit ze met haar nominatie inmiddels bij de laatste zes. Op 17 juni mag het volk via een nieuw televisieprogramma stemmen wie de nieuwe Minister van Gehandicaptenzaken wordt.

Verkiezingscampagne

Wil je meer weten over Sandra? Bekijk haar verkiezingscampagne, deel die met je vrienden en help Sandra de verkiezing te winnen! Als Minister van Gehandicaptenzaken kan ze nog veel meer impact maken voor mensen met een beperking.

Steun Sandra! Deel haar campagne met je vrienden en ga op 17 juni massaal op haar stemmen!

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Meld je aan als werkzoekende en find your talent! Je ontvangt dan automatisch ook de nieuwsbrief van We Are Ctalents.