We Are Ctalents netwerkborrel in Deventer

We Are Ctalents organiseert voor het eerst een netwerkborrel in het oosten van het land. Kom op donderdag 22 november 2018 naar de Fabriek (Sijzenbaanplein 14 - 16, 7411 HL, Deventer) en maak kennis met andere mensen uit jouw regio met een zintuiglijke uitdaging. De netwerkborrel zal plaatsvinden van 17.30 tot 19.30 uur.

Super leuk natuurlijk om anderen te ontmoeten en ervaringen te delen! Daarnaast krijg je tijdens de netwerkborrel ook meer informatie over de We Are Ctalents community en zal onze blogger Femke een inspirerend verhaal houden gebaseerd op haar eigen ervaringen. Ook zal Tibbe, talentmatcher bij Ctalents, ingaan op het onderwerp 'werken'. Tibbe zal enkele tips en tricks geven die goed van pas komen voor iedereen die (binnenkort) op zoek is naar (ander) werk.

Er zal een tolk aanwezig zijn.

Mis deze netwerkborrel niet en meld je nu aan door te mailen naar: [email protected]