Kijktip: portret van inspirerende talenten met een zintuiglijke uitdaging in een video van NOS

De NOS snapt het: mensen die doof, blind, slechthorend of slechtziend zijn hebben ook talenten. Ze maakten een prachtig portret van drie talenten van Ctalents: Sharon, Victor en Jeroen.

In de video vertellen drie talenten die via Ctalents hun droombaan vonden over hun succes én de moeilijkheden die zij tegenkwamen. Zo vertelt Sharon hoe ze eerst solliciteerde voor een baan als schoonmaker en via Ctalents nu senior consultant bij PwC is, vertelt Victor hoe hij pas via Ctalents een kans kreeg als bouwkundig ontwerper en vertelt Jeroen over zijn baan als teamleider bij Ctaste. Stuk voor stuk inspirerende mensen die uitgaan van hun talenten.

Bekijk de video

De nieuwste blogs lezen?

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks onze nieuwste blogs. Meld je hier gratis aan!

Meld je aan

Inschrijven bij We Are Ctalents

Vul hieronder jouw gegevens in om gratis en vrijblijvend toegang aan te vragen tot onze trainingen en onze discussiegroep. Wij nemen daarna contact met jou op.