11 september 2018

Winactie voor doven en slechthorenden: Maak kans op een halfjaarabonnement op Ava t.w.v €198,-

Win een halfjaar abonnement op Ava-4

WAT IS AVA?

Mis jij vaak delen van een groepsgesprek doordat de volgende persoon al begint te praten voordat iemand anders uitgesproken is? Met Ava lees je wie wat zegt en kun je het gesprek blijven volgen live op je telefoon. Ava is een spraak-naar-tekst-app en is speciaal ontwikkeld voor doven en slechthorenden om makkelijker deel te kunnen nemen aan groepsgesprekken. De app verbindt de smartphones van de groepsleden met elkaar, vangt de spraak op en zet het om in tekst.

Ava kan van pas komen in verschillende situaties, bijvoorbeeld:

• ⇒Bij groepsgesprekken zoals vergaderingen (eventueel in combinatie met een bluetooth tafelmicrofoon).
  • ⇒Voor ondertiteling bij een hoorcollege.
  • ⇒Om de televisie of radio te laten ondertitelen.

Blogger Casper schreef onlangs een review over Ava, lees hier zijn blog.

Andere gebruikers zeggen over Ava: “Door Ava kan ik als dove Skype gesprekken voeren en volgen en zo contact onderhouden met mijn collega’s over de hele wereld” – Arthur, strategisch projectleider voor een oliemaatschappij.

WIL JIJ AVA ZELF UITPROBEREN?

Wil jij zelf eens ervaren of Ava iets voor jou is? Dan hebben wij een mooie kans voor jou! Wij geven namelijk een halfjaarabonnement op Ava t.w.v. €198,- weg. Kans maken is simpel, het enige wat je hoeft te doen is ons laten weten waarom jij degene bent die dit halfjaarabonnement moet winnen en je gegevens invullen. Het aanmeldformulier vind je hieronder.

DOE MEE!

Vul onderstaande gegevens in om deel te nemen:

Geef aan wat van toepassing is:

Ja, ik ga akkoord met de actievoorwaarden.

Wat zeggen gebruikers over Ava?

“Dankzij Ava mis ik geen relevante informatie meer die over en weer gezegd wordt op kantoor en tijdens vergaderingen”. John Interrante, software engineer.

“Met Ava begrijpen mijn dove en horende werknemers elkaar beter waardoor er minder misverstanden ontstaan.” – Martin - manager

“Wij willen graag onze dove collega betrekken bij gesprekken bij de koffieautomaat en werkoverleggen. Daarom hebben we allemaal Ava gedownload en maken we er een sport van om een zo goed mogelijk resultaat te behalen”. – Jorn – accountmanager binnendienst

“Ik gebruik Ava bij werkoverleggen om met een dove collega te communiceren. Ava helpt ons hier goed bij! We blijven het zeker gebruiken” – Cynthia, secretaresse

Ava logo

ACTIEVOORWAARDEN

*Je kunt 1 keer deelnemen aan de actie.

*Looptijd: je kunt deelnemen tot en met 30 september 2018.

* Wij nemen in week 40 contact op met de winnaar van deze actie.

* Het is ook mogelijk om tijdens WereldDovendag op 29 september 2018 te Leeuwarden deel te nemen aan deze actie. Kom ons opzoeken in onze stand of ga langs bij de stand van Ava!

*Door deel te nemen aan deze actie wordt je automatisch lid van de We Are Ctalents community. We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een zintuiglijke uitdaging!

*Voor vragen over deze actie kun je contact opnemen met ons.

WAT DOET WE ARE CTALENTS?

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een zintuiglijke uitdagingen en samen maken we onze ambities waar! Wij zijn ervan overtuigd dat talenten groter zijn dan een beperking. Onze missie; samen de werkloosheid onder blinden, slechtzienden, doven en slechthorenden verlagen naar 20%. Dit doen we door ervaringen uit te wisselen in onze blogs, inspirerende workshops te organiseren en aanwezig te zijn op gave events. Door jouw deelname aan deze winactie wordt jij automatisch lid van de community!