Stichting Ctalents wordt We Are Ctalents

Onze community groeit hard. Om nog beter onze doelgroep van jonge, talentvolle mensen met een visuele of auditieve uitdaging te bereiken is het tijd voor een naam die daarbij past. Daarom lanceren we binnenkort officieel onze nieuwe naam: We Are Ctalents!

Achter de schermen is hard gewerkt aan de nieuwe uitstraling. Zo is er een nieuw logo ontworpen. Wie op festival Mutesounds was heeft ons ook al gezien: daar deelden we de nieuwe armbandjes uit en droegen we onze nieuwe vesten! Zie ook de foto's hieronder.

Ontdek jouw talent

Wij geloven dat doof, slechthorend, blind of slechtziend zijn geen beperking is. Dat het jouw ambitie niet in de weg staat. Jij kunt jouw droombaan krijgen. Geloof jij dat ook? Kom bij onze communityen laat jouw talent zien! Wij zijn klaar om Nederland te veranderen. Jij ook?

Van ons krijg je de kans om dat talent te ontdekken en verder te ontwikkelen. Doe jij mee? Dan krijg je ook gelijk gratis toegang tot de workshop Find Your Talent!

We Are Ctalents: doof, slechthorend, blind, slechtziend

We Are Ctalents is dé community voor doven, slechthorenden, blinden en slechtzienden. Wij geloven dat mensen met een auditieve- en/of visuele beperking talent hebben. Dat delen wij op deze website met inspirerende en bijzondere verhalen en door het delen van de beste tips & tricks. Ook verzorgen we workshops die gratis zijn voor iedereen die deel uitmaakt van onze community. Wil jij jouw talent ontdekken en inzetten? Schrijf je dan in voor onze community!

De nieuwste blogs lezen?

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks onze nieuwste blogs. Meld je hier gratis aan!

Meld je aan

Inschrijven bij We Are Ctalents

Vul hieronder jouw gegevens in om gratis en vrijblijvend toegang aan te vragen tot onze trainingen en onze discussiegroep. Wij nemen daarna contact met jou op.