1 oktober 2018

Agenda voor doven en slechthorenden – December

Ben jij doof of slechthorend en wil je graag naar events & activiteiten maar heb je geen idee wat er allemaal te doen is? Geen paniek, We Are Ctalents zoekt de tofste, meest interessante events voor jou uit en zet het voor je op een rijtje in deze agenda! Mis jij een event, geef de redactie een seintje door te mailen naar redactie@stichting-ctalents.nl

2 december

Gebarencafé NSH, Den Bosch

Dit gebarencafé in Den Bosch is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Nico Schuurmanhuis, Ketsheuvel 50, 5231 PT Den Bosch
Tijd: 13:30-18:30

6 december

Onbeperkt aan de Slag

Meet & Greet in Maastricht

Ben jij klaar om aan het werk te gaan of ben je op zoek naar een nieuwe baan? Op deze Meet & Greet kom je in contact met 56 werkgevers!

Locatie: Maastricht (locatie wordt bekend gemaakt na aanmelding)
Tijd: 14:30-17:00

6 december

Gebaarmee Café, Rotterdam

Dit gebarencafé is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Swedoro, Michelangelostraat 46, 3066 NM Rotterdam

Tijd: 19:30-23:00

Gebarencafé Leeuwarden

Dit gebarencafé in Leeuwarden is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Fire Café, Nieuwe Stad 47-49, 8911 CJ Leeuwarden
Tijd: 20:00-00:00

SWDA presenteert OOGGETUIGEN

Steek jij jouw mening niet onder stoelen of banken? Of smul je ervan om naar een verhitte discussie te kijken? Bereid je dan nu maar alvast voor, want op deze dag gaat de rechtszaal in het DOC open.

Locatie: SWDA, Stadhouderskade 89, Amsterdam
Tijd: 19:00-23:00

Wapperavond Amsterdam

SWDA is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden, gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: SWDA, Stadhouderskade 89, Amsterdam
Tijd: 20:00-00:00

8 december

Kennemerland, Dovensportvereniging

Kerstvolleybaltoernooi DSV Kennemerland

Vind je het leuk om mee te doen met dit volleybaltoernooi? Kom op dan en geef je op!

Locatie: De Bloemhof, Hornweg 187, 1432 GH Aalsmeer
Tijd: 10:00-17:00

13 december

8 november

Gebarencafé Utrecht

Dit gebarencafé in Utrecht is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Marktzicht, Breedstraat 4, 3512 TW, Utrecht

Tijd: 19:00-01:00

13 december

Gebarencafé Bovenkarspel

Dit gebarencafé in Bovenkarspel is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Het Postkantoor, Hoofdstraat 17, 1611 AA Bovenkarspel
Tijd: 20:00-22:00

14 december

Musical 'De Passie voor Kerst'

Stichting Slakkenhuis heeft van een theatervoorstelling een deel van de zaal 'afgehuurd', waardoor er middels een schrijftolk een leuke musical toegankelijk wordt gemaakt voor doven en slechthorenden. Bijkomstigheid, opbrengst van de door ons aangeschafte kaartjes zijn voor goed doel.

Locatie: Stadsgehoorzaal, Vlaardingen
Tijd: 20:15 uur

Gebarencafé Vught

Dit gebarencafé in Vught is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: De Rode Rik, Van Sonstraat 49a, 5262 HX VUGHT
Tijd: 12:00-22:00

Tropenmuseum

Excursie Tropenmuseum voor doofblinden

Op deze dag is er voor doofblinden een speciale tactiele rondleiding, waarbij je de kunstwerken ook mag aanraken.

Locatie: Tropenmuseum, Linneausstraat 2, 1092 CK Amsterdam
Tijd: 09:30-17:00

Gebarencafé Deventer

Dit gebarencafé in Deventer is een leuke ontmoetingsplek voor doven en slechthorenden. Hier kun je gezellig samen zijn, een praatje maken en een biertje drinken. Het is toegangelijk voor mensen die gebarentaalvaardig zijn en affiniteit hebben met dovencultuur!

Locatie: Fonteinkruid 61, 7422 MS, Deventer
Tijd: 19:30-22:00

22 december

Kerstgala

Eindejaarskerstgala voor Doven en Slechthorenden, kom ook langs en vier Kerst met ons mee!

Locatie: Swedoro, Michelangelostraat 46, 3066 NM Rotterdam

Tijd: 19:30-23:00