Hoe slechthorend is de media?

Céline (22, slechthorend) wil de toegankelijkheid van media onder de aandacht brengen. Hoe toegankelijk is de media eigenlijk voor mensen met een auditieve beperking? En hoe kun je ervoor zorgen dat media toegankelijker worden voor doven en slechthorenden? In deze vlog legt Céline dit uit.

Hoe denk jij over de toegankelijkheid van de media? Heb jij tips waarmee de media toegankelijker kan worden? Mail jouw reactie naar redactie@stichting-ctalents.nl.

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Meld je aan als werkzoekende en find your talent! Je ontvangt dan automatisch ook de nieuwsbrief van We Are Ctalents.