Talent in de spotlight: ontmoet Martine

Martine is 46 jaar en heeft het Ushersyndroom  waardoor ze langzaam doof en blind wordt. Een aantal jaren geleden gooide ze het roer volledig om door écht voor zichzelf te kiezen, haar zelfstandigheid te vergroten en zichzelf verder te ontwikkelen. Haar lijfspreuk is dan ook: Ieder nadeel heeft zijn voordeel, en haal dat voordeel eruit en ga ervoor!

Naast de zorg voor haar 2 zoons doet ze veel vrijwilligerswerk en wordt ze opgeleid tot assistent wonen bij ABN AMRO. In haar vrije tijd bezoekt ze graag concerten, festivals, gaat ze zwemmen of wandelen met haar hond, alles behalve stilzitten dus!