We Are Ctalents: weet jij alles over onze community? Check de presentatie!

Het is nu officieel: We Are Ctalents is de naam van dé community voor doven, slechthorenden, blinden en slechtzienden. Maar wat weet jij eigenlijk over ons? Het team van We Are Ctalents heeft een presentatie gemaakt waarin je alle feiten en doelstellingen kunt vinden. Deze is beschikbaar via SlideShare en te downloaden als PDF (onderaan dit artikel). Voor de toegankelijkheid staat alle tekst onder de SlildeShare!

SlideShare Presentatie

Tekst op presentatieslides

1. We Are Ctalents is de community voor dove, slechthorende, blinde en slechtziende jongeren
  2. Hoe doen we dit? De Ctalents-groep zet zich al 10 jaar in voor jong professionals die doof, slechthorend, blind of slechtziend zijn bij het vinden van betaald werk. In restaurant Ctaste en de de attractie CtheCity kunnen blinden en slechtzienden werkervaring opdoen. Het werving- & selectiebureau Ctalents BV is de schakel tussen werkgevers en werkzoekenden. Ook is er de Sign Language Coffee Bar waar dove baristas werken.
  3. Nu is er ook We Are Ctalents, een community platform waar jongeren met een zintuiglijke beperking terecht kunnen om hun talenten te ontwikkelen zodat ze hun droombaan kunnen bemachtigen.
  4. Onze kernwoorden: Artikelen, Workshops, Inspiratievideo’s. Door de community raak je geinspireerd door ervaringen van anderen te lezen over studeren, werken en andere lifestyle onderwerpen. Daarnaast kun je meedoen aan workshops, meegaan naar evenementen, zelf gaan bloggen of werkervaring opdoen d.m.v. traineeships. Check WeAreCtalents-website.
  5. Bekijk hier het videoportret van Rosalie.
  6. Het team: Yigal (marketing), Rosalie (workshops), Paul (partnerships), Lucas (redactie), Stan (Content), Joyce (PR), Sandra (Founder),Sharon(bestuur), Lieke (bestuur). En natuurlijk: onze ambassadeurs!
  7. Het is onze ambitie om de community te laten groeien naar 5000 leden per medio 2019 en daarvan 10% zijn of haar droombaan te helpen bemachtigen. De eerste milestone is 1250 inschrijvingen per 31 maart 2018. Hoe realiseren we dit samen? We hebben jou nodig!
  8. Adresgegevens Ctalents: Amsteldijk 53, 1074HX Amsterdam. Website: www.http://stichting-ctalents.nl. Contact: Paul Guds, Relatiemanager. Tel: 0610456857, mail: paul@stichting-ctalents.nl.

PDF Presentatie

Is de SlideShare voor jou niet zichtbaar? Of bekijk je de presentatie liever op een andere manier? Download de PDF van de presentatie!

Word lid van onze community

Duidelijk verhaal toch? Schrijf je nu in bij We Are Ctalents!