Ctalents poll: wat zijn jouw bevindingen over zoeken naar betaald werk?

Stichting Ctalents gelooft dat jouw talent groter is dan jouw visuele of auditieve beperking. Momenteel zit zo’n 70 procent van de blinde en dove mensen werkloos thuis. Dat vind Stichting Ctalents onbegrijpelijk en veel te veel. Zoveel talent dat niet gebruikt wordt in de maatschappij; dat moet anders kunnen. Maar, wat vind jij zelf? Heb jij vertrouwen dat je binnen nu en 3 jaar betaald werk hebt gevonden voor meer dan 24 uur per week? Of als je al werk hebt, denk je dat je dit over 3 jaar nog steeds hebt? En, past dit werk bij jou, is het jouw droombaan?
Laat ons jouw bevindingen weten over (het zoeken naar) betaald werk en help zo mee de werkloosheid onder mensen met een zintuiglijke uitdaging te verlagen. De resultaten van deze poll worden gebruikt om meer aandacht in de media te genereren en om concrete aanbevelingen te kunnen doen aan werkzoekenden en werkgevers.

Alle gegevens worden anoniem opgeslagen. Als dank voor het meedoen verloten we prijzen onder de deelnemer, je kunt zelf aangeven of welke prijs je kans wilt maken: een work-out onder begeleiding van een personal trainer met het team van Ctalents, een hulpmiddelencheck, een competentietest of een beroepskeuzetest. Je kunt meedoen door hieronder een aantal vragen te beantwoorden. Voor volledige schermweergave kun je hem in een nieuw scherm openen door op de button te klikken.