We Are Ctalents netwerkborrel in Deventer

We Are Ctalents organiseert voor het eerst een netwerkborrel in het oosten van het land. Kom op donderdag 22 november 2018 naar de Fabriek (Sijzenbaanplein 14 - 16, 7411 HL, Deventer) en maak kennis met andere mensen uit jouw regio met een zintuiglijke uitdaging. De netwerkborrel zal plaatsvinden van 17.30 tot 19.30 uur.

Super leuk natuurlijk om anderen te ontmoeten en ervaringen te delen! Daarnaast krijg je tijdens de netwerkborrel ook meer informatie over de We Are Ctalents community en zal onze blogger Femke een inspirerend verhaal houden gebaseerd op haar eigen ervaringen. Ook zal Tibbe, talentmatcher bij Ctalents, ingaan op het onderwerp 'werken'. Tibbe zal enkele tips en tricks geven die goed van pas komen voor iedereen die (binnenkort) op zoek is naar (ander) werk.

Er zal een tolk aanwezig zijn.

Mis deze netwerkborrel niet en meld je nu aan door te mailen naar: Claire@stichting-ctalents.nl

WE ARE CTALENTS COMMUNITY

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Geloof jij ook dat jouw talenten groter zijn dan je beperking? Maak je ambities waar door je nu in te schrijven bij We Are Ctalents!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Neem hier direct contact met ons op en find your talent!