Officiële lancering: We Are Ctalents!

Op 15 november is We Are Ctalents officieel geworden tijdens de graduatesborrel van Ctalents. Lees het verslag van ambassadeur Melissa en check de foto’s!

Tsja, hoe doe je dat? Een borrel houden met doven, slechthorenden, blinden en slechtzienden? Dit lijkt een onmogelijke opgaaf, maar eigenlijk is het best simpel. Je nodigt iedereen uit op Amsteldijk 52, twee tolken erbij, bakjes water voor de honden, lekker eten en een glaasje bubbels en klaar is kees! De rest gaat vanzelf…..

Power van Sandra Balij

Daar stond ze, onze trotse Sandra, voor een groep van zo’n 15 jonge talentvolle mensen die stuk voor stuk een inspiratiebron zijn voor elkaar, maar ook zeker voor anderen. Haar vigoureuze woorden spraken boekdelen. Dat er weer nieuwe gezichten aanwezig waren, bewijst maar weer eens dat ook jongeren met een visuele of auditieve uitdaging nog steeds gewild zijn op de arbeidsmarkt. Sandra, de oprichtster van Stichting Ctalents is weer een stapje dichterbij haar doel om mensen met een visuele en/of auditieve beperking weer de arbeidsmarkt op te brengen. Samen inspireren, motiveren en ontdekken wij talenten.

Voor én door mensen met een visuele- en/of auditieve uitdaging

Je kunt prima leven met een visuele of auditieve beperking, maar soms loop je (letterlijk) tegen bepaalde dingen aan. Tijdens deze borrel wisselen de gratuates ervaringen uit. Zij zijn namelijk allemaal gespot en gematcht met werkgevers die ook talent zagen in onze jongeren. Toch kan dit vragen opleveren, want leren jouw collega’s gebarentaal? En hoe zorg jij ervoor dat je collega’s je helpen waar nodig, maar niet overbezorgd worden? Hoe kun je jouw beperking juist omzetten in iets positiefs? Door er op een informele manier over te praten, kunnen we mooi van elkaar leren en elkaar blijven inspireren.

WeAre Ctalents – Wie motiveer jij?

Wil jij ook mensen motiveren en inspireren? Volg dan de workshop Find Your Talent bij We Are Ctalents en wie weet zien wij jou tijdens de volgende graduatesborrel! Houd deze website en onze Facebookpagina in de gaten voor alle workshops die worden gegeven. Heb jij vragen aan onze graduates? Schrijf je in voor de community.