Ctalents op festival Mutesounds: laat je talent zien!

Wil jij ook jouw talent ontdekken en je ambities waarmaken? Zet dan de eerste stap tijdens het MuteSounds festival op 28 oktober. Draag jouw unieke talent uit met ons Ctalents armbandje!

Wij geloven dat doof, slechthorend, blind of slechtziend zijn geen beperking is. Dat het jouw ambitie niet in de weg staat. Dat jij jouw droombaan kunt krijgen. Geloof jij dat ook? Ontvang de Ctalents armband en laat jouw talent zien!

Ontdek jouw talent

Op 28 oktober staan wij op het MuteSound festival: dé plek waar doven, slechthorenden en horenden elkaar ontmoeten. Juist op deze plek willen we laten zien dat jij méér bent dan doof of slechthorend. Want ook jij hebt een uniek talent. Van ons krijg je de kans om dat talent te ontdekken en verder te ontwikkelen. Doe jij mee? Dan krijg je ook gelijk gratis toegang tot de workshop Find Your Talent!

We Are Ctalents

Op de armbandjes van onze community staat: We Are Ctalents. Met deze bandjes laat jij zien dat je bij ons hoort. Dat je jong, talentvol en gemotiveerd bent en klaar om de wereld te veranderen!

Voordelen van WeAreCtalents

Je krijgt de armband wanneer je je inschrijft voor de community van Ctalents. Inschrijven doe je door je naam en email in te vullen op de lijst van een van onze ambassadeurs. De WeAreCtalents ambassadeurs lopen over de pier rond om armbandjes uit te delen. Ze zijn herkenbaar gekleed in WeAreCtalents t-shirts.

Je ontvangt de armband en een kaart met onze missie. Met die kaart krijg je ook nog ene gratis koffiebar in de eerste Sign Language Bar van Nederland: CtheCity! Hier werken alleen dove barista’s en bestel je in gebarentaal jouw koffie. Geef de kaart gerust ook aan een vriend(in) of familielid: deel de missie!

Check de website van Mutesounds voor meer informatie over het festival.

We Are Ctalents aanmeldpagina Stichting Ctalents

We Are Ctalents ambassadeurs

Flyer MuteSounds. Ctalents inspireert: laat je talent zien!

Wil jij onze nieuwsbrief ontvangen?

Schrijf je dan nu in!