Workshop 'Op weg naar werk met Ctalents' op ZieZo-beurs 2019

Op vrijdag 15 en zaterdag 16 maart 2019 zal in het beatrixgebouw in Utrecht de ZieZo-beurs weer plaatsvinden. De ZieZo-beurs is dé plek om te ontdekken welke mogelijkheden er zijn om zo optimaal mogelijk te leven met een visuele beperking. Ben jij benieuwd welke mogelijkheden er zijn om te werken als je blind of slechtziend bent? Kom dan tijdens de ZieZo-beurs in contact met CtalentsMileen, talentmatcher bij Ctalents, zal dit jaar de workshop 'Op weg naar werk met Ctalents' verzorgen. Wil jij graag weten wat je van deze workshop kan verwachten? Lees dan snel verder!

Ziezo Beurs Logo

logo Ctalents

Wat is Ctalents?

Als werkzoekende met een visuele beperking is het niet altijd even makkelijk daadwerkelijk een baan te vinden die bij jou past. Ctalents ondersteunt mensen die blind of slechtziend zijn bij het vinden van betaald werk. 90% van de mensen die wij plaatsen zijn na een jaar nog aan het werk bij dezelfde opdrachtgever. Ctalents bemiddelt door het hele land op uiteenlopende functies. Alle vacaturesbij Ctalents zijn reguliere functies voor 24 uur of meer en veelal op MBO4, HBO of WO werk-en denkniveau. Lees hiermeer over de werkwijze van Ctalents.

Workshop op de ZieZo-beurs

Ben jij (binnenkort) op zoek naar een (andere) baan? En wil jij weten hoe jij jezelf kunt voorbereiden om jouw droombaan te bemachtigen? Kom dan naar de workshop 'Op weg naar werk met Ctalents'! Tijdens deze workshop informeren wij jou over de werkwijze van Ctalents en gaan we met elkaar in gesprek over het opstellen van een goed CV. Wij voorzien jou van nuttige tips en feedback waarmee jouw CV echt uitblinkt. Tijdens de workshop kun je ook een foto maken voor op je CV!

De Ctalents workshops vinden plaats op vrijdag 15 maart van 15:00 uur tot 15:45 uur en op zaterdag 16 maart van 15:00 uur tot 15:45 uur.Op beide dagen zal de workshop plaatsvinden in zaal 218 op de 2eetage.

Kijk voor de workshop je CV nog even goed door voor een optimaal resultaat!

Community: We Are Ctalents

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Blijf op de hoogte van de laatste blogs over werken met een visuele en/of auditieve uitdaging en meld je nu aan voor onze maandelijkse nieuwsbrief!

Ctalents is jouw partner voor het vinden van een (nieuwe) baan! Ben jij blind of slechtziend en wil je graag aan het werk of een volgende stap maken in jouw carrière? Schrijf je in als werkzoekende op www.ctalents.nl en Find Your Talent!

De nieuwste blogs lezen?

Abonneer je nu op onze nieuwsbrief en ontvang maandelijks onze nieuwste blogs. Meld je hier gratis aan!

Meld je aan

Inschrijven bij We Are Ctalents

Vul hieronder jouw gegevens in om gratis en vrijblijvend toegang aan te vragen tot onze trainingen en onze discussiegroep. Wij nemen daarna contact met jou op.