25 juni 2018

Ontmoet het We Are Ctalents Bloggersteam

Lucas

Lucas is blind en studeerde aan de universiteit

Lucas (25) is vanaf het allereerste begin blogger bij We Are Ctalents. Hij is afgestudeerd aan de universiteit in de richting communicatie, maakt graag muziek en speelt goalball. Daarnaast is hij Nederlands kampioen schaken bij de visueel gehandicapten.

Laurie

Laurie met een paard vlak voor een dressuurwedstrijd

Laurie is afgestudeerd van de HBO Bacheloropleiding European Studies en is op zoek naar een nieuwe uitdaging. In het dagelijks leven leest ze veel en heeft ze haar eigen boekenblog. Daarnaast rijdt Laurie één keer per week paard en luistert ze veel muziek. Laurie schrijft blogs over van alles en nog wat, net wat haar bezig houdt.

Martine

Foto: Martine

'Doe inspiratie op, kijk naar wat je wel kan en niet naar wat je niet kan.' Martine gooide 6 jaar geleden het roer om en koos voor zichzelf door hulp te vragen en haar zelfstandigheid te vergroten en zichzelf te ontwikkelen. Bekijk het videoportret van Martine.

Sharon

Foto: Sharon Veerbeek

Sharon schrijft inspirerende blogs over onder andere hoe je succesvol wordt in je carrière. Wist je trouwens dat Sharon in het bestuur zit van We Are Ctalents?

Natascha

Natascha is 23 jaar jong en studeert verpleegkunde. Ze is doof en dit zorgt ervoor dat zij van alles meemaakt in haar stages. Hierover schrijft ze mooie inspirende blogs!

Pieter

Pieter houdt van reizen, het liefste naar verre landen. Daarnaast heeft hij interesse in ontwikkelingswerk. Hij wil als blogger graag inspirerende mensen interviewen.

Jessica

foto: Jessica Ernest

Jessica is een ondernemend persoon en straalt veel energie uit. Ze maakte een serie genaamd “Op weg naar werk” waarin ze haar volgers een kijkje liet nemen in haar weg naar werk. Houdt Jessica in de gaten want binnenkort heeft ze leuk nieuws!

Renee

Renee is voormalig arbeidsconsulente en jobcoach voor auditief beperkten. Ze woont tegenwoordig in Zwitserland, blogt over het leven met een auditieve beperking en schrijft voor ons inspirerende blogs over werken en het vinden van werk als je een auditieve uitdaging hebt.

Lotte Bloemendaal

Lotte schrijft columns naar aanleiding van voorvallen in het dagelijks leven of in het nieuws. Voor We Are Ctalents vertelt ze Ironisch, af en toe scherp kritisch en met humor over haar belevenissen als blinde vrouw met geleidehond. Lees Lotte’s columns en ontdek  hoever je komt met humor en vindingrijkheid.

Femke

Foto: Femke Keupink

Femke is 30 jaar en op zoek naar een nieuwe uitdaging. Lees in haar blogs over wat ze doet en meemaak in haar zoektocht naar nieuw werk. Daarnaast lees je ook hoe ze samen met haar vrienden en familie veel plezier heeft tijdens vele leuke uitjes.

Gerjanne

Gerjanne met haar gitaar

Gerjanne is 23 jaar jong en studeert aan de Universiteit van Amsterdam en aan het KMA in Breda! Haar doorzettingsvermogen heeft ze van haar vader. Ze studeert, werkt is dol op sporten en reizen en schrijft hierover in haar blogs.

Casper

Foto: Casper

Casper werkt als barista bij de Sign Language Coffee bar. Hij schrijft het liefste over technologie die hij gebruikt om te communiceren zoals de app ‘Ava’.

Debbie

Debbie houdt van reizen en nieuwe plekken en dingen ontdekken. Ze heeft 3 studies cum laude afgerond en werkt nu als Adviseur Dagelijkse Bankzaken bij de Rabobank Utrecht en omstreken. In haar blogs schrijft ze over de dingen die zij meemaakt op de werkvloer.

Kees

Kees, in BHV-unirorm, staat naast een AED.Kees geniet volop van het leven. Hij schrijft over zijn passies waaronder skiën en muziek! Hij laat in zijn blogs vooral naar voren komen wat er allemaal WEL mogelijk is met een visuele uitdaging.

Noor

Noor is 23 jaar en werkt als junior social medewerker bij We Are Ctalents. Ze schrijft het blogs over uiteenlopende onderwerpen waaronder de nieuwste technologie, interviews met inspirerende personen en sporten!

Lieke

LiekeLieke (28) heeft een duale HBO-studie Accountancy afgerond. Vervolgens heeft ze de Pre-Master en de Master Fiscale Economie gedaan op de universiteit. Lieke zit in het bestuur van We Are Ctalents en is altijd op zoek naar nieuwe toffe onderwerpen om over te schrijven!

Ciham

CihamCiham is 38 jaar en naast het maken van muziek en het op stap gaan houdt ze ook van schrijven. Ze heeft een boek geschreven onder de pseudoniem 'Ariel Stevens' genaamd 'B!inde onschuld'. Ondertussen is ze begonnen met het schrijven van een nieuw boek. Voor We Are Ctalents gaat ze schrijven over allerlei onderwerpen zoals het ervaren van evenementen, hoe om te gaan met een visuele beperking en nog veel meer.

Fred

FredFred studeerde geneeskunde aan de Radboud Universiteit maar keerde uiteindelijk terug naar zijn passie, de Nederlandse taal. Hij werkt nu al 28 jaar als redacteur, schrijver en vertaler mee aan uiteenlopende boeken en tijdschriften. Sinds kort is hij trainee bij We Are Ctalents.

Ook blogger worden?

Als We Are Ctalents blogger kun jij jouw stem laten horen en anderen inspireren met jouw verhaal. Wat kun je verder allemaal doen als We Are Ctalents blogger?

• Krijg tips & tricks voor het schrijven van toffe, inspirerende blogs
  • Bereik een groter publiek met jouw blogs
  • Ga mee naar de leukste events waar wij aanwezig zijn
  • Kom naar de We Are Ctalents bloggers meet-up en ontmoet andere bloggers
  • Ontvang het We Are Ctalents promotiepakket

Wil jij ook bloggen voor We Are Ctalents? Meld je dan aan voor het We Are Ctalents bloggersteam!

Bloggers Meet up Juli - Martine en Rosalie
Bloggers meet up Juli - Noor en Maaike
We Are Ctalents stickers
Bloggers meet-up Juli - presentatie
Ctalents zonnebril met de tekst: can you see it?
Flyers van We Are Ctalents
Foto Sencity We are Ctalents
We Are Ctalents polsbandjes
Bloggers zitten en kijken / luisteren naar presentatie