Ava winactie: de winnaar is bekend!

Ava logo

Afgelopen maand kon je via We Are Ctalents meedoen aan onze Ava-winactie. Met deze winactie kon je een halfjaarabonnement op Ava t.w.v. €198 winnen. Vandaag maken wij de winnaar bekend!

Ava winactie

Ava is een spraak-naar-tekst-app. Deze app is speciaal ontwikkeld voor doven en slechthorenden om makkelijker deel te kunnen nemen aan groepsgesprekken. De app verbindt de smartphones van de groepsleden met elkaar, vangt de spraak op en zet het om in tekst. Met Ava lees je wie wat zegt en kun je het gesprek blijven volgen op je smartphone.

Ava kan van pas komen in verschillende situaties, bijvoorbeeld:

• ⇒ Bij groepsgesprekken zoals vergaderingen (eventueel in combinatie met een bluetooth tafelmicrofoon).
  • ⇒ Voor ondertiteling bij een hoorcollege.
  • ⇒ Om de televisie of radio te laten ondertitelen.

Iedereen die doof of slechthorend is kon zich voor deze winactie aanmelden via een inschrijfformulier op onze website. Op zaterdag 29 september stonden wij op WereldDovenDag in Leeuwarden, bij onze stand konden bezoekers zich ook aanmelden voor de Ava-winactie.

De winnaar van de Ava-winactie is: Vera van Dijk!

Vera wint het halfjaarabonnement dankzij een super motivatie. "ik studeer deeltijd 'bouwmanagement' en werk als werkvoorbereider in de bouw. Op mijn werk hebben wij regelmatig vergaderingen in bouwketen waar veel omgevingsgeluiden zijn en die mij afleiden. Doordat ik ook nog deeltijd studeer kan ik niet op alle momenten een gebarentolk inzetten, Ava zou dan goed van pas komen. Daarnaast bezoek ik regelmatig familie, de gesprekken zijn dan niet te volgen voor mij. Ava kan hopelijk soms even het gesprek ondertitelen zodat ik weer mee kan praten."

Winnaar Ava abonnement

Gefeliciteerd Vera! Wij hopen dat Ava jou veel plezier gaat opleveren.

Bedankt voor het meedoen!

Naast Vera willen wij natuurlijk iedereen die heeft deelgenomen bedanken voor het insturen van mooie motivaties. Wij gaan in de toekomst door met toffe winacties voor iedereen met een auditieve of zintuiglijke uitdaging. Schrijf je dus alvast in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven en mee te doen.

Wil jij meer weten over Ava? Lees dan hier de blog van Casper waarin hij over zijn ervaringen met Ava schrijft.

Auteur: Noor Colpaert

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Geloof jij ook dat jouw talenten groter zijn dan je beperking? Maak je ambities waar door je nu in te schrijven bij We Are Ctalents!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Neem hier direct contact met ons op en find your talent!