Armin van Buuren op Ibiza

Ciham Fennich vloog met haar vriendin Janine naar een party op Ibiza met verschillende artiesten, waaronder haar favoriete dj Armin van Buuren. Het werd een fantastische belevenis die ze graag met ons deelt.

De dag dat Janine, een goede vriendin, en ik naar Armin van Buuren zouden gaan, zaten we vol spanning. We vlogen er speciaal voor naar Ibiza. Wat zou de nacht ons gaan brengen? Toen we ’s avonds laat eindelijk in Hï Ibiza aankwamen, gingen we eerst naar de beveiliging om te proberen een speciale plaats te krijgen, zodat ik de muziek beter zou kunnen horen. Tja, wist ik veel dat de muziek zo knoerhard aan zou staan!

Ciham arriveert bij de party met Armin van Buuren

We werden vriendelijk begroet en na wat overleg konden we zo de zaal inlopen. Ik hoorde de drukte om ons heen, de mensen en de muziek die op dat moment al volop draaide! Uiteindelijk stonden helemaal vooraan. Janine maakte veel foto’s en filmpjes en ik vond het fantastisch. De bas en de beat van de trancemuziek galmden door tot in mijn borstkas en ik dacht: 'Oef, als dit maar goed gaat. Had ik maar oordopjes meegenomen, stom-stom-stom!' Twee uur lang stonden we te dansen. Al die tijd sprak Armin geen woord. Hij bleef maar glimlachen ... en wij maar zwaaien en teruglachen.

Trance

Toen het slot kwam voelden mijn benen loodzwaar en vermoeid. En dorst dat ik had, ik wilde wel een hele watertank leegdrinken. Tegen Janine merkte ik op dat ik het zo jammer vond dat Armin zo weinig had gezegd, maar ik was nog niet uitgesproken toen we hoorden dat dj Ruben de Ronde werd afgekondigd. En wie kwam even later rechtop en met een big smile over het podium aangelopen? Yes, Armin van Buren! Hij deed ons onze vermoeidheid op slag vergeten met de woorden: "Are you ready for a state of trance?” De hele zaal explodeerde in gejuich, gespring, gezwaai, rook en opperste verbazing. Het was nog lang niet afgelopen! Waren wij er even mooi ingetuind.

Armin van Buuren verhoogt de feeststemming met "Are you ready for a state of trance?”

Drie uur lang hebben we met Armin gefeest. Hij maakte voortdurend contact met de mensen door naar ze te zwaaien en oogcontact te maken. Hierdoor bleef de zaal in een geweldige feeststemming. Door naar Janine te seinen, zwaaide ik naar Armin of ik zwaaide zelf met mijn stok. Geweldig was dat! Ik heb genoten!

Armin is mijn vriendin zelfs op Instagram gaan volgen! Vond onze foto (zie hierboven) zeker gaaf! Armin van Buuren en Ibiza waren fantastisch! Volgend jaar, zo hebben wij besloten, gaan we er weer heen, voor Ibiza én om met Armin van Buuren te feesten!

Auteur: Ciham Fennich

We Are Ctalents Community

We Are Ctalents is dé community voor iedereen met een auditieve en/of visuele uitdaging. Wij zijn ervan overtuigd dat onze beperking onze ambities niet in de weg hoeft te staan. Op onze website lees je onder andere ervaringen van anderen, krijg je tips over studeren en werk zoeken en kun je jezelf aanmelden voor onze workshops. Geloof jij ook dat jouw talenten groter zijn dan je beperking? Maak je ambities waar door je nu in te schrijven bij We Are Ctalents!

Op zoek naar werk?

Zoek jij een baan die bij je past? Ga je binnenkort op zoek naar werk? Of ben je toe aan een volgende stap in je carrière? Ontdek wat Ctalents voor jou kan betekenen! Neem hier direct contact met ons op en find your talent!